måndag

carro och elin kom förbi 10 över 8 imorse och hämta mig för att sedan åka till skolan, hade lektion till 20 över 11. vi käka mat och spela lite pingis med victor i väntan på att max skulle sluta. Fortsatte spela lite när han kom, jag och carro var ju klart bäst och max & victor sämst :) sen så skjutsa carro hema alla. ikväll så blir det träning i åtorp och imorgon bitti så är det första träningen i skolan för detta läsår. Är bara vi 3;or så det blir nog skoj!

Now here's the sun, come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain

Kommentarer
Postat av: Victor

sämst? vilka var de som vann va? ;) många fina serve ess mot dig också:)

2010-08-30 @ 14:11:46
Postat av: anna

tsss, jag gjorde en del snygga saker jag med så!

2010-08-30 @ 14:28:16
URL: http://annnaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0