uppdatering från resan till egypten

Egypten, Hurghada, va helt underbart, hade gärna varit kvar någon vecka till. kanske en månad eller så! är även lycklig för att jag lyckades bli bruuun! i alla fall, finns inte dirket något att klaga på, det enda skulle va att det var lite för mycket flugor men utifrån det så va alla som jobba där helt underbart snälla och det va otroligt mycket mat och efterätt jämnt..! va ca 30 grader varje dag och jag har aldrig varit så omtyckt som jag var där ;) Testade även på att snorkla och det var nåt bland det grymmaste jag gjort! orkar inte ladda upp så mycket bilder för det tar så lång tid men några kommer upp i alla fall.  bara att klicka!
  

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0