att sjunka så lågt borde inte gå?

har inte skrivit här på nästan en vecka men det finns ju alltid anledningar till sånt! Skolan är som vanligt, alltså riktigt tråkig! tur att man har en sådan underbar klass :) Igår så solade jag med Caroline och efter det så tog vi en fika på orion. fick ett behöligt samtal med henne och det är jag ruskigt glad för, tack :)
Bild från 25/9

liver rullar på, även om det har kommit ruskigt jobbiga förhinder på vägen, fattar inte hur en person kan sjuka så lågt.. helt sinnes. vissa saker sårar mer än andra och detta var verkligen att gå över gränsen.
Aldrig mer ska jag träffa någon som beter sig som du gör! tror man inte på någon som man säger att man älskar mest av allt i hela världen så måste det ju ändå va något som är fel. förstår mig inte på dig just nu och kommer nog aldrig att göra det. Du sjönk längre än vad man kan och du kommer aldrig att stiga igen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

för dig hjärtat!

2010-10-24 @ 22:27:52
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/
Postat av: Caroline

för dig hjärtat!

2010-10-24 @ 22:28:23
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0