Goodbye to all my yesterdays

har insett att jag inte orkat skriva lika mycket som jag brukar den senaste tiden! händer ändå inget intressant i livet just nu, i alla fall inte något som någon annan har nytta av förutom mig å de personer som är inblandade, eller nåt!  Nu är det även inte så lätte långt kvar tills vi drar till egypten!
Höstlov första veckan i november
går i skolan 1 vecka och en dag efter det
Åker till egypten 1 vecka
går i skolan 2 dagar
sen är det praktik 8 veckor, alltså ingen skola på hela vintern ungefär!
nu ska jag köra bil och sen försöka orka plugga för aah, jag har redigt mycket att göra :)



När man hittar tillbaka till en person, så förlorar man en annan. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0