beat it

stannade hemma från skolan idag, vaknade med feeeber! jätte kul. aaaaah borde göra lite religion med jag känner verkligen inte för det just nu, känner inte för nåt helt enkelt. Kunde inte somna om efter att jag hade sjukanmält mig så jag har varit vaken för länge känns det som, trött hela tiden men det går inte att sova. Imorn blir det i alla fall skola och även match på kvällen i environiq arena i kristinehamn! ska fortsätta med det jag höll på med förut nu, alltså inget.

Now I know we said things did things that we didn't mean
And we fall back into the same patterns, same routine
But your temper's just as bad as mine is
You're the same as me,
but when it comes to love you're just as blinded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0