tisdag

igår så tog jag en liten fika på stan med caroline när vi hade släppt av max efter vi hade kommit hem från skolan! sen åkte vi hem till henne och så var jag där tills jag skulle på avslutningen med fotbollen! fick en tavla med massa bilder på mig och så stod det även: årets skyttedrottning div.4! asbra ;) hade även skolfoto igår, usch och fy..
idag så blev det heldag i skolan, fick min labrapport gjord, eller ja ska ju skriva in den på datorn också! sen måste jag även göra så jäkla mycket religion.. betalade även in till ALANYA idag, fyfan va kul det ska bli!! nu ska jag fortsätta plugga fram tills idol börjar, HEJJA DANIEL


jag, caroline, jesper & jonas


How long can we look at each other
Down the barrel of a gun?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0